Finic focus design
Image default
Financieel

Een beter debiteurenbeheer met betrouwbare software

Een klant die zijn rekening niet heeft betaald, is voor iedere ondernemer een vervelende situatie. Je wilt de relatie met je klant graag goed houden, maar hij of zij moet natuurlijk wel gewoon de gemaakte afspraken nakomen. Als een klant niet betaalt, kun je zelf een herinnering voor de openstaande factuur sturen. Maar dan moet je wel zelf van alle facturen bijhouden wanneer ze betaald hadden moeten worden. Hiervoor kun je ook handige software gebruiken die debiteurenbeheer een stukje makkelijker maakt. Daarmee kun je veel handelingen automatiseren. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat zeven dagen na de uiterste betaaldatum automatisch een herinnering wordt verstuurd naar de klant.

Zorg dat je facturen correct betaald worden

Met de software van Outstanding24 uit Amsterdam kun je ervoor zorgen dat je klanten eraan worden herinnerd dat er nog een factuur openstaat, waardoor jouw debiteurenbeheer efficiënt wordt ingericht. Vaak helpt een eerste herinnering om ze alsnog tot betalen te bewegen. Als dat niet het geval is, dan kun je aansluitend op de herinnering voor de openstaande factuur automatisch een aanmaning versturen waarbij extra kosten aan de klant in rekening worden gebracht. De meeste facturen worden gelukkig betaald na een eerste aanmaning. De klant kan natuurlijk ook zelf contact opnemen om een betaalafspraak te maken of een regeling te treffen voor aflossing in termijnen.

Kies voor betrouwbare software voor je debiteurenbeheer

Met de debiteurenbeheer software van Outstanding24, gevestigd in Amsterdam, mis je geen enkele openstaande factuur meer dankzij een systeem met de automatische herinnering. Je hoeft zelf de betalingen niet meer in de gaten te houden en steeds je werkzaamheden te onderbreken om je openstaande facturen te controleren. Als er een openstaande factuur is, dan wordt er automatisch een herinnering gestuurd op de dag die is ingesteld. Wil je de herinnering voor de openstaande factuur niet versturen, bijvoorbeeld omdat er een bijzondere situatie is? Dan kun je dit per klant uitschakelen. Bekijk de informatie op de website of neem contact op voor een gratis demo van de software.